martes, 16 de marzo de 2010

A MA MARE


Déu meu, un límit me vas fixar,
el qual no puc passar,
on ni les aus poden fer els seus nius.
Per alt que volen
no poden arribar a tu,
és en aquell lloc,
on descansa Ma Mare.

Mare, quanta falta em fas,
quant de dolor vas deixar en mi,
al partir a un lloc
del que no pots tornar.
Me vas ensenyar Mare
de la vida el camí,
vas ser un ser exemplar.

Porte dins de mi
les teues sàvies paraules
i el teu exemple de Bondat i Amor
sempre perdura en mi.

Vas ser per a mi
la millor Mare
i ara vius en mi
amb el teu record
i en les nits d'estreles
il·lumines la meua senda
i cuides els meus sons.

Vas passar la teua vida donant Amor.
Cada un dels teus amics guarda
de tu un bell record,
i donen les gràcies a Déu,
per haver-te conegut.

Mire el teu fèretre i crec que estes dormida,
et parle i no em respons,
et cride i no em pots sentir,
mire els teus ulls i estan tancats,
toque les teues mans
i la sent freda com el gel,
llavors comprenc que t'has anat per sempre,
i que no et tornaré a veure Mare.

Mare meua perquè me vas deixar?
Perquè estàs tan lluny?
Et continue cridant dia a dia, i no em respons;
Et cride de nit i només hi ha silenci de part teua.
Perquè els teus llavis estan segellats per sempre.

Déu meu dóna'm valor i força
per a poder resistir este dolor.
Fes la teua voluntat Senyor,
així en la Terra com en el Cel.
Senyor, acull-la en el teu Sant Si,
perquè more per sempre al teu costat.


Asunción Canet Tormo
9-9-1927 // 16-3-2010

No hay comentarios: