miércoles, 1 de abril de 2009

II MITJA MARATÓ DE LA VALLDIGNA

Diumenge passat 29 de març van córrer la segona edició de la Mitja Marató de la Valldigna, la qual eixia i finalitzava a Simat i passava per Tavernes i Benifairó. El temps finalment, ens va deixar participar, i la veritat siga dita, va fer un dia ideal.

Travessant Benifairó vaig fer una paradeta per a saludar el meu amic i alcalde, Jesús Ferrando. “Vinga Enric, ànim que ja falta menys” – va soltar Jesús. També a l’arribada vaig veure al meu amic i alcalde de Simat, Eladi Mainar. A hores d’ara, encara m’aborrone al recordar el dia de la moció de censura quan va ser votat alcalde, a l’eixida de l’Ajuntament, l’esperava la gentola i la guàrdia civil va tindre que treballar a fons per evitar que l’agrediren.

1 hora, 58 minuts i 30 segons d’esforç per tal de finalitzar la prova, a l’entrar-hi a meta heu tenia ja pensat, vaig alçar el dit índex cap al cel i un pensament: “Pare, aquesta cursa li la dedique a vosté”. El dia 29 de març és l’aniversari de mon pare, tal dia com hui, haguera complit vuitanta-cinc anys.

Si el temps ho permet, el proper diumenge cap a la Mitja Marató de Dénia. Abans, el dissabte, aniré al Consell Nacional del Bloc a València. Vaig a debutar com a membre del CN, en eixir escollit al darrer Congrés Comarcal del Bloc celebrat a El Genovés el dissabte 28 de març.

No hay comentarios: