lunes, 23 de febrero de 2009

29a MARATÓ DE VALÈNCIA


Ha finalitzat la 29a Marató Popular de València. La colla d'aquest any estava formada pel meu cosí Luís Berenguer (9 edicions), jo mateix, Enric Soler (4 edicions), el meu amic i company Blai Pavia (2 edicions)i el meu fill Ivan que era debutant. Estic molt content de tots nosaltres però sobretot del meu fill Ivan que amb vint anys ja sap què és córrer una marató. Ha fet un temps oficial de 3:44:01 i amb moltes ganes de rebaixar la marca el proper any.

En la colla també ha de figurar en lloc molt destacat el meu cosí Pepe Tormo, any rere any és el nostre "mànager", assessor esportiu, llebre als darrers quilòmetres i moltes més coses.

Finalment als companys de club Ajos de Xàtiva i en especial a Vicent Lluch i Ramón Soro.

Estic molt content, pensar que per tal d'arrivar a la marató has de passar per un dur entrenament que suposa cinc dies a la setmana durant dos mesos. Pot fer malbé el mal temps, un refredat inoportú, una lesió, etc. poden influir tantes coses que el simple fet de disputar-la i acabar-la ja és un repte.

No hay comentarios: